Hepimiz zaman zaman tenkitçi insanlarla başa çıkmak zorunda kalırız. Bilirsiniz odanın bir ucundan ötedeki çatlağı gören, istenmeyen öğütler veren, sık sık yargıda bulunan ve memnun etmesi imkansız görünen insan tipi... Siz, bu tip insanlarla nasıl baş ediyorsunuz? #Hemsirelık34
Sizi sürekli eleştiren insanlar ile nasıl baş ediyorsunuz?
Ben inanılmaz demorilize oluyorum. Çok sinirleniyorum ve çevremede bu siniri yansıyor. İnsanlar gerçekten neden bu kadar eleştirir öğüt verir anlamıyorum. Burda bile mesela yazıyorsun bisey hayır öyle olmaz böyle hayır sen bilmiyorsun ya geçen biri gelmiş sırf sorumda yunanlı birine yakışıklı dediğim için senin anan baban yunan bilmem ne milli mücadele falan noluyor ya savaş mı çıkti hayırdır ne bu düşmanlık sen git bunla evlen diyo evlenirim evlenmem sana mı kaldı aç az kitap oku tarih öğren diyo ya sen ben ne okuyorum nerden biliyorsun yazdim Ankara dil tarih coğrafyada okuyorum diye iyi oku o zaman diyo😂 insanlar saçmalar en iyisi bu sosyal medyaları kapatmak gereksiz insanlara cevap bile vermemek
Eleştiri özeleştiri bir insanın gelişiminsedeki en iyi silahdır. Ancak yine eleştiri iş yapma hakkından doğar. Eğer bir insanı eleştirexeksen ona emek harcamış en azından konşmuş olmalısın Ki bu değer vermektir ve bu durumda eleştiriyi ciddiye almak gerekir. Aksi ve süreklilik taşıyan eleştirilerin sebebi KISKANÇLIK VE HASETTİR. Ve ciddiye almayı bırakın muhattap bile olunmamalı. (DN:aşırı ve sürekli eleştirenin kıskandıgı bilimsel ve piskolojik tanımlamadır dileyen kaynaklara bakabilir😊)
Çevremde var öyleleri. özellikle dayımın esi bir konu açıliyor babam otobüse binmek icin yuksriya yüriyelim diyor otobüs durağı yukarda bende dedim baba zaten yuksridaki bayır çikicamiza aşadoğru gideriz yorumamiş olurz metroya bineriz dedim yerde bayır yani yengem sıçrado ordan saten bayır frlan dedi bende hiç birsey olmamış gibi davrandım saten kendkmi biliyorum ayarsız biriyim serr cevap verecgimi biliyorum ama saygısızlık yapmak da istemiyorum sürekli ben ne desem ben söylediğime atlıyor yorum yapıyo sa ki bi tek o dağru biz yanlış öye ne yapmam lazım yardım edin lütfen 😡
Lafı böğrüne kadar sokup bırakırım kalır orda acısı. Eleştirilere herzaman açığım ama bir insan beni sürekli eleştiriyorsa onda bir art niyet arar lafımı sokar mesafemi koyar daha da selam vermenin ötesine geçmem
aynııısı bende var napsam bir kulp bulur. bende artık cevabını veriyorum. kuzenime hediye aldım geçen ucuz almışsındır kesin hastalıklıdır dedi. beğenmiyorsan git kendin al dedim sabır sabır bir yere kadar. ağzının payını vermek gerek
Mutlaka her ortamda var bu tiplerden. Eğer her söylediği şeyin seni etkilediğini, durumunda değişiklik gösterdiğini hissederse daha da üstüne gelir. Benim yöntemim eleştiriye açık olduğumu söyleyip gülüp geçmek.
Acaba doğru yoldamıyım ki benimle bu kadar uğraşıyor diye düşünür yoluma devam ederim çünkü çoğu zaman eleştiriler aslında en büyük kıskançlık belirtisi
Haklı olduklarını görürsem teşekkür ederim ve düzeltmek için herşeyi yaparım yok değilse bir kere sadece bir kere söylerim uyarırım sonra olmuyorsa yol veririm
En İyi Cevaplar