Karakterinizi çözdünüz mü mesela 😃 nesiniz ne seversiniz ne sevmezsiniz nasılsınız nasıl birisiniz falan 😃 yoksa kafanızda oluşturduğunuz/çizdiğiniz “siz” e mi inanıyorsunuz?

Karakterinizi çözdünüz mü mesela 😃 nesiniz ne seversiniz ne sevmezsiniz nasılsınız nasıl birisiniz falan 😃 yoksa kafanızda oluşturduğunuz/çizdiğiniz “siz” e mi inanıyorsunuz?

Ben kendimi her zaman tanıyorum tabi ki de :D yani tabi ki de istediğim hayattan çok uzağım yani hayalim de ki hayatı yaşamıyorum ama her zaman olmak istediğim kişiyim :)
O zaman ne mutlu sana yaa 😃✨
Teşekkür ederim iyiymiş :D ✨ (linç geliyor)
Yok yok seni linçlemeye kıyamam 😂
Kıyarsın bence kabul et 😂
Yok yok beni üzene bile kıyamadım ben sana niye kıyim 😃
Teşekkür ederim bende sana hiç kıyamam 🧚♀️ :D ✨
Ya ya yaaa 🥹😅🧚🏻♀️
😅🧚♀️ 💫
Ben kendimi yeterince tanıdığımı düşünüyorum,18 yaşındayım ama şimdiden insanlar hakkında ve kendim hakkında çok şey bildiğimi düşünüyorum. Gözlem yeteneğim çok gelişmiş sanırım, arkadaşlarla otururken mesela yanımızdan biri geçince onu istemsizce incelerim ve arkadaşlarım dalga geçer , öğrenerek bakiyosun falan diye jsbdjd hiç farkında değilim, sanırım incelerken istemsiz oluyor
Cevap
3Cevap
Her geçen gün yeniden tanışarak ilerliyoruz :D
En sevdiğim aradığım istediğim cevap 😃♥️
:D ❤❤
Kendimi tanıyabildim ben aslında
buz kraliçesiymişim hahah ❄️
Kim diyo bunu ya djdjs
Eleştirmenlerim jsjs
Haha boş yapıyorlar sjdjsjxk bencee
Yok kız hayat neşemizi elimizden aldı 😅🫠
Almadığı ne var acaba 😂
Dimi üzücü 😂😂🫠
Çoook 😂
😅
cevaplandırması biraz zor bir soru. kendimi tam anlamıyla henüz bulamadım, güneş tutulmasını beklemekteyim.
Ben kendimi biliyorum ama anlatamam tam ifade edemem ama cizgilerim var
Tanıyorum sonuna kadar
Evet inanıyorum tanıdığına
Öyle işte
Evet tanıyabildim 💪
Bilmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?