Asabiyetimiz tavan bazen evet, bazen sinirimiz boyumuzu çoktan aşıyor, hırçınlığımızı zapt etmekte de zorlanıyoruz? Ne yapalım?

Güllük gülistanlık beklemiyoruz her şeyi, toz pembe de görmüyoruz dünyayı tamam ama, biriktikçe tolere etmek güçleşiyorken ne yapalım?

🏃‍♀️💨
🏃‍♀️💨
Asabiyetimiz tavan bazen evet, bazen sinirimiz boyumuzu çoktan aşıyor, hırçınlığımızı zapt etmekte de zorlanıyoruz? Ne yapalım?
Cevapla