Kendi kazdığı kuyuya düşenler hallerinden şikayet ettiklerinde, sabredip dinleyebiliyor musunuz?

Hani içinde bulunduğu olumsuz şartlara ulaşan yolun tüm taşlarını, kendi yanlış kararları ve hatalı olduğunu bildikleri halde düzeltmedikleri davranış bozukluklarıyla yaratanlardan bahsediyorum.

Hayatları hakkında şikayet ettiklerinde, dinleyip teselli edebiliyor musunuz?

Bir kız arkadaşıma "Senden ötürü" dediğim için bana küsmüş gibi bir şey oldu da... İki yüzlü davranıp teselli eder gibi yapsam, iyi arkadaş mı olacaktım şimdi?

Kendi kazdığı kuyuya düşenler hallerinden şikayet ettiklerinde, sabredip dinleyebiliyor musunuz?
Cevapla