Selamm 😃
Uzun bir süredir yapmanın hayalini kurduğunuz bir şey var mı? Neden bugüne kadar yapmadınız ya da yapabildiniz mi? Benim öyle bir şeyim olmadı henüz. Hayallerim var ama şimdi değil 7 8 sene sonra inşallah 😃

Selamm 😃
Uzun bir süredir yapmanın hayalini kurduğunuz bir şey var mı? Neden bugüne kadar yapmadınız ya da yapabildiniz mi? Benim öyle bir şeyim olmadı henüz. Hayallerim var ama şimdi değil 7 8 sene sonra inşallah 😃

Evet var tabi k ide ne zamandır motor alıp gezmek istiyorum ama şu an için zor. hem kullanmayı bilmiyorum hem de zaten yeterli bütçem yok ama bir kaç yıl sonra olabilir. böyle güzel hayallerim vardı ama tek tek bittiler maalesef :9 ama yine de deniyorum tabi ki de bir gün olabilir
Öyle söyleme ya kim bilir bir gün olur 🦋🦋
Aleyküm selam. Yapılacak değil de yaşanacak bişi var. Şöyleli bişi 🤌
Yahu tipine bakar mısıın 😍
Nasip olur mu dersin..
Olsun bee 🥺😍
Cevap
3Cevap
Ben hayal kurarak yaşamıyorum sadece önemli bir şeyler olursa onun planlamasını yapıyorum her şeyi anlık gelişmesi benim için daha güzel oluyor
En doğrusu aslında. Sonra üzülen biz oluyoruz.
Kesinlikle
Valla bir tatil yapmak hiçte fena olmazdı
Off valla ağlayasım geliyor oralara girmeyelim 🥹
Var ama daha yapamıyoz
Var bu ülkeden defolup gitmek
Güle güle o zamann
Inşallahh inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?