Geçmişte yapılan zorbalıklar aklınıza geliyor mu?

İllaki herkesin olmuştur. Çocukluk yıllarında okul zamanında ya da lisede veyahut iş hayatında...

şu an sürekli savunma hali içindeyim. İnsanların en ufak iğnelemesine dayanamayıp tartışmaya giriyorum. Hatta biri şaka dahi yapsa bu ne demek istedi diye içim içimi yer. Takıntı haline geldi. Bu şekilde hayat çekilmiyor. Nasıl düzeltebilirim? Geçmişte olanlar sizin de aklınıza geliyor mu?

Geçmişte olan hiç iyi bir şey aklıma gelmez. 10 sene önceki kötü olaylar bile hafızamda kalır.

Geçmişte yapılan zorbalıklar aklınıza geliyor mu?
Cevapla