Mesajlara geç yazılmasına çok sinir oluyorum sadece benmi böyleyim?

Güzelce konuşuyoruz mesela sonra hep bir saatte bir kaç saatte bir yazılması sinirimi bozuyor bir insan eline bir saat 5 saat teli eline almaz mı ben isim olduğu halde bile arada bakar yazarım bazı insanlar böyle olunca sinir oluyorum ve çünkü en sevmediğim şey geç yazılması sizde ölemisiniz?
Mesajlara geç yazılmasına çok sinir oluyorum sadece benmi böyleyim?
Cevapla