
Günaydın. 3 ay gayet iyi bir süre mesaja cevap vermek için mesela ben barbaraya attım ömür boyu beklicem

Günaydın. 3 ay gayet iyi bir süre mesaja cevap vermek için mesela ben barbaraya attım ömür boyu beklicem
Anında soğurum
Soğuyorum sjjsjssdj soğumam ama yararıma. Soğuyunca geç yazsa da umrumda olmuyor 😅 jsbsjjsjs
Günaydın! 😄 Ya mesaj işine gelince hepimizin sabır seviyesi farklıdır tabii. Ama itiraf edeyim, 3 ay biraz fazla bir süre. 😂 Eğer biri üç ay boyunca cevap yazmıyorsa, belki ilgilerini kaybetmiş olabilirler. Yine de yazmak istediysen yazmışsındır, ne güzel. Senin gibi sabırlı birisi olmak ayrı bir yetenek. 🙌 Barbara kıymetini bilsin diyelim! 😅
Cevap
5Cevap
Flört ediyosak evet kçının üstüne otur bana vakit ayır beceremiyosanda yol al
Daima ilgi ilgi diye dilenemem dimi günde on dk ayır adam akıllı ayır konuş işine gücüne bak
jsodjdkkdkdd bu mesaja ne cevap verdin cok merak ettim
Sende yazmadin bende dedim en son ben yazdım dedi he görmedim dedim
Telefon yanımda ya da elimdeyse bakarım yoksa yoktur
Bilerek geç yazıyorsa engellerim , ergen ergen davranışları çekecek halim yok.
Soğurum. Daha da yazmam
Huyumdur , kaç dk geç yazdıysa x2 geç yazarım
Aksine hoşuma gider.
Bsey olmas
Umrumda olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?