Bu Zamanda İyi Olmak Kalbi Temiz Olmak İnsanlara Değer Vermek Çokmu Kötü Bir Şey?

Hep iyi olmaya çalışıyorum karşımda ki insan huzurlu olsun mutlu olsun iyi olsun diye saygımdan ödün vermeden hareket ediyorum değer veriyorum ama karşılığında hiçbir şey kazanmıyorum sadece kazandığım şey bi anda onların benden sebepsizce uzaklaşması ve yalnız kalmak gerçekten bazen bu sinir ediyor isyan ediyorum zoruma gidiyor ama yine hiç bir şekilde kötü olamıyorum olmamda kimseyi anlamıyorum kimseyi işte bu yüzden de kimseye güvenemiyorum sevmiyorum sadece şunu söylemek istiyorum insanlığınıza yazıklar olsun
Bu Zamanda İyi Olmak Kalbi Temiz Olmak İnsanlara Değer Vermek Çokmu Kötü Bir Şey?
Cevapla