Selam ♾️ Bu yaz mevsimini bir söz veya güzel cümleler ile özetleyecek olsaydınız neler söylemek isterdiniz, olumsuz sözler de olabilir, Kısaca içinizden geçen duygularınızı anlatan sözlerin var mı.

Selam ♾️ Bu yaz mevsimini bir söz veya güzel cümleler ile özetleyecek olsaydınız neler söylemek isterdiniz, olumsuz sözler de olabilir, Kısaca içinizden geçen duygularınızı anlatan sözlerin var mı.

Nasıl sıcak, öyle böyle değil hem de lakin sıcaklara rağmen yine battaniyesiz uyuyamıyorum, bir şekilde teması seviyorum. Klimanın varlığına en çok bu yıl şükrettik sanırım. Çamaşırları seriyordum, kurur mu dedim hemen, bir tanıdığım "bu hava da insan kurur'' :D demiş olarak benim de vereceğim cevaba ilham olmuş, evet ben de hemfikirim kendisiyle. Bu yaz mevsimi için söyleyeceğim söz; bu hava da insan kurur, o denli sıcak. Aşırı sıcak olsa da şu an kısmen her şey istediğim gibi diyebilirim
Teşekkür ederim abla :D 🌹
Rica ederim Barış 😊✨
Dünya insanlar yüzünden hasta oldu.
Şimdi de yine insanlar şikayet ediyor. Domino taşı etkisine, kelebek etkisine inancım tam bu sebeple kendi adıma iyiye ve şifaya ne katkım olabilir bunu daha bir ciddiyetle düşündüğüm bir yaz oldu. Kendi adıma bunlar ve biraz daha fazlası😎
Güzel bir yazı teşekkür ederim 🦋😎
Rica ederim 🦋😎
Güzel şeyler söyleyemeyeceğim ne yazık ki. Böyle bir sıcak olamaz. hiçbir şey yapmak içimden gelmiyor. Hızlı bir şekilde gitsin lütfeennn artıkk
Teşekkür ederimm 🧚🌸
Rica ederim 🌸✨
Cehennem
🌹
Cevap
17Cevap
İki cümleyle özetleyecek olsam "çok sıcak" demem yeterli.
şu an çok şükür her şey istediğim gibi gidiyor..
🌹 :)
Hiç güzel cümleler kuracak halim yok. Sıcaklar nefes aldırmıyor. Yaz başladığından beri böyleyim. Böyle olmaya devam edeceğiz anlaşılan. 😃😃
https://youtu.be/cSZCJIn3Mk4Nasıl yakalamıştık, saçlarından baharı...
Diye eski bir şarkı sözü var. İşte bu yaz da öyle benim için. Mutluluğu tam yakaladığımı düşünürken başıma karların yağdığı bir yaz mevsimi oldu benim için.
"Yazın güzelliği, sıcaklığına değer." Diyebilirim. Tabii ki yaz mevsimi bazen aşırı sıcak ve bunaltıcı olabiliyor ama yine de yazın güzelliğini ve enerjisini, buzlu içecekleri, denizi, tatil yapmayı seviyorum. ☀️❤️
Teşekkürler 🌺
Mevsimlerin anlamı kalmadı sadece olanlara ritim tuturmaya çalışıyorum uzun süredir. Her sene güzellikler ile geliyor güzel hayat. ☺️
Teşekkürler ☺️
Rica ederim 🍀

Yazı mustafardaki Obi - Wan gibi hissediyorum. Bundan güzel tarif olamaz 😅
Güneş: gücümü fazla küçümsüyorsun :D
Ne güzel bir dünya yaratmışsın Rabbim..
Denizler, dağlar, ovalar, tatil yerleri...
Başkalarının hikayelerinden görüyorum da 🙄
Teşekkürler abla 🌹🌹✨
:D
La vie est belle.. Hayat güzel😎✌🏻
Senin anlattığın detay hiç sinir eder mi abla.. 😅☺️
Yaz nazlanarak geldi.. kimi zaman dışarda Güneş olur içinde güneşsiz günler vardır.. kimi zaman kışın ortasında içinde çiçekler açar.. mevsimlerin bana etkisi hiç olmuyo Barış..
Giderek hevesimin ve yaşama sevincimin bittiğini hissediyorum bu yaz
Kıyametiniz geldi kısa olsa da yaşacaksınız bunu. 😃
İyi ki varsın yaz.. diyeceklerim bu kadar.
Eat like a horse train like a monster sleep like a baby
Çalışıyorum, dolarla kazanıyorum isterse 60° olsun umrumda değil. Akşamları 3 tane buz gibi biramı da vurdum mu mışıl mışıl uyuyorum ☀️😎🍺
Hayır hiç bir zaman tatile gitmedim hala öyle devam ediyor ve üzücü
Sözüm yok tek bir söz 😀
Ülkem gibiyim bu yaz. Biraz suriyeli, biraz Afgan, biraz Özbek, biraz gürcü... Karışık duygular içerisindeyim. Dalgalı kur misali duygularım ahh leley vah leley tey tey 😅😅😅
Çok sıcak :D
Yanıyoruz abi :D
Hiç bu kadar stresli ve yorgun hissetmemiştim kendimi. Bu yazı hiç sevmedim.
Çook sıcak çok çok sıcak 🤕
Welcome to cehennemmmm😈
Bu yaz özgürlük zamanı.
Çok sıcak.😄
Hic sevnem yazi
Sıcaklardan dolayı akli dengemiz şaştı
Hüzün, coşku, heyecan, karmaşa...
Çok sıcak..
Bu ne sıcak cano
Bu yazı yaşamadıysanız yaz yaşadım demeyin.
Beterin beteri varmış sdjkj
Yanıyoruz ısmaıl 😃
Sıcaktan bunalıp eridiğim bir yaz daha.
Esmiyor.
Hemen hanfendi 🥶🥶 :D
Emoji olduğu için biraz geç gelir 😂😂
Yanıyoruz 🔥
Çok sıcak maalesef
Yanıyoruz 😃
Nem çok :D
Skandal
Yaz aşkları gerçekmiş diyorum
Cehennem ateşi
Sıkıcı.
Esmiyor
Sıcak
Çoh sıcahh
Alev alev
Yakıcı bir mevsim
Çok sıcak
Sıcak hava.
Kavruldum
Bunaldım
Çok sıcak
Bolca stresliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?