Her şeye çok geç kalmış gibi hissediyorum ya ne yapacağım ben?

Sevmeye, sevilmeye, evliliğe belki, belki çocuk sahibi olmaya yeni ișe başlamaya, okula falan bilmiyorum iște çok gec kaldim sanki her şeye 😢 ne yapacağımı da bilmiyorum

Benden küçükler yuva kurdu bile bilmiyorum belki mutlular belki değiller ama en azindan deniyorlar ben çekiniyorum

Bu arada 27 yaşındayım

Her şeye çok geç kalmış gibi hissediyorum ya ne yapacağım ben?
Cevapla