
Ben iki gündür yaramazlık yapıp, lezzet kurbanı oldum.😞

Ben iki gündür yaramazlık yapıp, lezzet kurbanı oldum.😞
Yemeği mi yaktın ne oldu ki 😊 Nusret e gitsen bunlar başına gelmezdi
Bana kalsın 😅
Uslu kadınım ben yaramazlık yapmam
Dondurma yaramazlık mı? Her gün yiyorum bi tanecik
🤣
Cevap
5Cevap
Yapmadım
Ben uslu çocuğum yaramazlık yapmıyorum... Artık yaramazligin cezası yüksek olur o nedenle kendimi frenliyorum.
Ablamın yastıgına cıplak gtumle 100 kez osurmustum 😏🙂
Sevgilisi var s KS yapıyor bu yeterli :)
Ben hiç öyle çocuk olmadım kötü şeyler yaşadım küçüklükten beri
Abimle yastık savaşı yaptık 😂
Çok yapıyorum, saymıyorum ki bereketi kaçmasın 😄
Motorla hafriyat kamyonunun altına girdim
Hesap açtım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar