Selamlar efendim, selamlar. Yine geldi bu sormadan duramayangirl. Eheh, tamam uzatmayacağım, tamam.
Soru basit ve net. Günümüzde bizleri manipüle eden onlarca insana rağmen, içimizde acaba hala hayır demeyi başarabilen kesimler kaldı mı diye bir merak düştü içerime.
Sorum sizindir efenim, yorumları merakla beklemekteyim. Selam ve dua ile. 🌸
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet diyorum tabi ki de hayır demek benim için önemli bir şey istemiyorsam sonuna kadar hayır derim. ama yapabileceğim bir şey ise arkadaşım istediyse yapardım onun için
Şahsen hiç manipülasyona uğradığımı ve ya manipülatif kişilere rast geldiğimi hatırlamıyorum..
Zannımca bunun sebebi; Muhattap olduğum insanları evvelâ üslûp, ahlâk, adap ve itikad gibi hususların ne kadar farkında olduğuna bakarak seçmemdir sanıyorum..
Mutlu olmanızı ve güzel bir gün geçirmenizi dilerim✨
Çok şükür öğrendim. Artık reddedebiliyor, hayır demeyi kendime borç biliyorum. Bir insanın kendine yapabileceği en büyük iyilik şüphesiz bunu öğrenmesidir
Herkesin bir kırılma noktası olur. Siz de o saatten sonra demeye başlarsınız diye tahmin ediyorum. Umarım bu acısız bir şekilde gerçekleşir. Yorumunuz için teşekkür ederim.