Yakın arkadaşım konuştuğumuzda çok iyi ama ben yazmadığım sürece yazmıyor. Neden olabilir?

Yakın arkadaşım konuştuğumuzda çok iyi ama ben yazmadığım sürece yazmıyor. Neden olabilir?

Yakın arkadaşım konuştuğumuzda çok iyi ama ben yazmadığım sürece yazmıyor. Neden olabilir?
Cevapla