Flörtüme hep ben yazıyorum neden o yazmıyor olabilir yazdığımda baya istekli bi şekilde konuşuyoruz ama o yazmıyor hiç?

Flörtüme hep ben yazıyorum neden o yazmıyor olabilir yazdığımda baya istekli bi şekilde konuşuyoruz ama o yazmıyor hiç?
Cevapla