Teşekkürler @elifycdg.. 😊
Manipülasyona uğradığınızı nasıl fark ediyorsunuz?
Teşekkürler @elifycdg.. 😊

🙄
Manipülasyona uğradığımı fark ettiğim zaman ben de aynısını yapıyorum yani kimse bana zaten Manipülasyon yapamaz bunu direk fark ederim. karşımda ki kişiye bana nasıl davranıyorsa bende ona o şekilde davranırdım beni yönlendirmesine ya da aklımı karıştırmasına izin vermezdim.
Tartışırken alakasız bir konunun açılmasından ya da yine alakasız bir şekşkde topun bana atılmasından fark ederim he bir de sorduğum sorunun cevabını alamadan başka bir soru ya da ithamla karşılaştığımda
Konuşma şekline bakarım. Bana önerilen dayatılan seçenekler aslında benim işime değil de karşımdakinin işine yarıyorsa manipüle etmeye çalışıyordur. Bunu farkedersem ben onu yönlendirmeye çalışırım anında. Asla yemem bunları 😏
@Venetor aynen akıllı kızlardan uzak durmanız lehinize olur 😅
@Venetor ben megaloman değilim bana yapılan yönlendirmeyi farkedip yapan kişiye yönlendiririm durduk yere kimseye bir şey yapmam. Bu megalomanlık değildir bilginize
@Venetor senin aklınla biri oyun oynamaya çalışıyorsa bunu sadece sevgili olarak düşünmeyin. Bir arkadaşın veya aile üyesi de olabilir sevmediğin biri de. Onun silahıyla kendisini vurmak yerine neden benimle oynamasına izin verip masadan kalkayım. Siz bunu yapabilirsiniz tercih meselesi bir şey diyemem ama böyle yapmam beni megaloman değil öz saygısı olan biri yapar
normalde manipülasyon yapanların zeki olmasını beklerim.
Ama o kadar egolular ki onu bile beceremiyorlar.
Kelimelerinden, tarzlarından hemen belli oluyor
Cevap
7Cevap
Soruyorum; “lan sen beni manipüle mi ediyor¿” diye djsj
Manipülasyonlara açığımdır. Hayatımın her noktasında maruz kalıyorum bunlarla baş etmeyi öğrendim.
Dramı fazla kaçırıyorsa zaten belli ediyor kendini hemen. Yaşadığı sorunları, yaptırmak isteyeceği şeyler için, her cümlesinin arasına serpiştiriyorsa direkt uzak durun bunlardan
Her iki lafıda kendisi söyler seni sıkıştırır, yani konuşma şansın kalmaz , en nefret ettiğim insan figürü, narsist ler yapar genelde ,
Haksız olduğ halde üste çıkmaya calisan kimseye o yetkisi vermiyorum ögrendik artik bazı seyleri
Duygu sömürüsü yaptığını anladigim an fena dalga geçerim. Aslında yok kızım saftiriğim anlamam ben 😀
Gerçek birdir, algı yönetimi ve manipülasyonlar ile değişmez.
Mantık dışı geliyor 😂
Fark etmiyorum. Manipülasyona da uğramıyorum. Genelde manipüle eden tarafım.
bazı insanlar çok iyi manipülasyoncudur
Tecrübe diyelim..
İster istemez bir şekilde anlıyorsun
Evet
Anlamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?