Kendini ne kadar seviyorsun? Kendin için en son iyi veya kötü ne yaptın?

Kendini ne kadar seviyorsun? Kendin için en son iyi veya kötü ne yaptın?

Özüm benim her şeyim. Onun için her şeyi yaparım. Her zaman ona bağlı yaşarım.
Çok doğru
Cevap
2Cevap
Kendimi her zaman severim. şarkı dinledim en son.
👍
Severim :)
Ne yaptın peki
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar