Tıp fakültesinde okuyorum ama kafamda tonla düşünce var.
Zaten hali hazırda spor yapıyorum. Onun dışında bir yanım oyun ya da websitesi geliştirmek için kodlama öğrenmek istiyor, bir yanım müzikle uğraşmak istiyor (Yeni gitar aldım daha), bir yandan fotoğrafçılık, grafik tasarım gibi şeyleri çok seviyorum, bir yandan insan psikolojisine merakım yüzünden kitaplar okumaya çalışıyorum derken hiçbirini tam yapamıyorum.
Siz benim yerimde olsaydınız ne seçerdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben nörobilim ve genetik kitapları okuyorum.
İşte sorun buradan çıkıyor ben de seviyorum ama sanki her şeyi seviyorum, her şey ilgimi çekiyor gibi :D
Her şeyi öğrenmeye çalışınca da hiçbir şey öğrenmiyorum.
Her şeyi öğrenmek mümkün ama günde 16 saat falan harcamak lazım.
Evet ama uyku, okul ve üstüne ders de çalışınca çok zaman kalmıyor maalesef.
Yaz tatilinde oluyor okul vakti zor evet ama insan ömrü uzun hepsi sırayla öğrenilir Atatürk gibi.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!