Duygusal ve müşfik insanlar hayatın ve çevrelerindeki diğer kişilerin nobranlığı karşısında mecburen yalnızlığa mı sığınmalıdırlar?

Her yerde kabalık küfür iti kakış nobranlık hak hukuk tanımazlık lakaytlık vs... İncinmemek için en iyi yer yalnızlığın kalbi midir?

Duygusal ve müşfik insanlar hayatın ve çevrelerindeki diğer kişilerin nobranlığı karşısında mecburen yalnızlığa mı sığınmalıdırlar?
Cevapla