Yaa herseyi uzerime yikti kadin resmen. mudure gittim dedim dediki istersen kal istersen cık fark yok
Ama heryeri bugun arastirdim tam staj zamani heryer dolu. 3 gün bitti. Neyapsam acaba
Yaa herseyi uzerime yikti kadin resmen. mudure gittim dedim dediki istersen kal istersen cık fark yok
Ama heryeri bugun arastirdim tam staj zamani heryer dolu. 3 gün bitti. Neyapsam acaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yapacak bir şey yok ne kadar sürecek sanki hangimiz sürünmedik stajda
1 ay. Benim gibi olan varmixir
Şantiye stajı yapmış biri olarak öp başına koy derim çimento mu sırtlamadım çay mı dağıtmadım tuğla mı taşımadım 🙃
Ama hakkini almişsindir.
İnan gülünç oranlarda aldım. Çok az meslek grubunun stajyeri hak ettiğini alıyor alayı sürünüyor stajyer köle olarak görülüyor bu ülkede sık dişini bir ay
Hangi meslek acaba
Hakim savcıların stajyerleri rahatlar.
Evet ya.
Ee bu ne ki benimde ogretmenlik stajim bu donem bitti bi yildir neler cektik neler hayir birseyde diyemiyorsun not veriyorlar sonucta aw
Ne cektin sanki ve hakkini almişsindir
Knk bize hic para vermediler ne hakki bir yil boyunca hic para almadık ustune habire butun dersleri bize anlattirdilar
Kötüymüs
Kotu tabi senin ne kadar surecek stajin mecbur alttan alacan sende yoksa stajini tamamlayamazsin
1 ay hep bulaşikla geçcek maalesef. Ücrette yok. 27 gün kaldi 🤣🤣
Bi ay bulasik yikarsan elin sabundan sudan dokulmez birsey olmaz cabuk gecer dayan sen kxmzm
🤣🤣🤣🤣
Stajyer = köle ama sen daha ötesine geçmişsin
Aynen mecburiyet
Bu kadar da mecburiyet olmaz hakkını yedirme
Ben çok safim ya ama ne diyebilirimki kadin anam yaşındaa. Bana iki yerin bulaşiginida yikattiriyor ben ne desem hakli çikarim bilmiyorum
Çok bişey demene gerek yok bırakıyorum de o kadar
Birakamam kii
Hepsini yapmıyorum diyeceksin iş bölümü yapacaksın olmaz filan derse ki böyle bi yetkisi yok itiraz edeceksin
Sen onlara mecbur olabilirsin ama onlarda sana mecbur sonuçta bedavaya stajyer bulmuşlar
Aynen bakalim yarin
Eee kadina karşi ciktim diye beni ya kovarlarsa
Öyle bişey zor beleş personeli kim kovar ama sen üslubunu bozmadan konuş kadına ve net ol
Aynen dicemki abla iki tarafi ben halledemem. Bir tarafi kabul ederim iki tarafi yapamam yoruluyorum dicem. Zaten saygisizlik asla yapmam
Bu kadar basit ve bunları söylerken net ve nötr ol
Kapi dişari edilmek istemiyorum
O yüzden diyorum üslûbunu bozma diye
Üslübümü bozmazsam da kovarlar
O zaman ne yaparsan yap diyorum
Saol,🤣🤣🤣
Ne demek rica ederim
hangi bölüm
Ascilik
ee bi zahmet sende
Jajsjsjsj ciddenmi
evet laksjdfşla
Ama beleş bide ben yapim diye diyolar işine yaricak
ee zaten gidicek yerin yok işte rahat dur
Tabak kirim biraz 🤣🤣
olur tabi arkadada roman havası acl aksjdfşlasdf
Hee 🤣🤣🤣
instadan yazdım aşlskdjşfasdf