AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
benim etrafımda da çok zayıf insanlar var ama kimse engelli muamelesi yapmıyor. sadece arkadan gerçekten çok zayıf bi hastalığı olmalı diyenler oluyor
o yüzden de asla evlenemeyeceğim.
doktora görünsen güzel bi diyet yapsan hallolur merak etme
sanmıyorum onlar bile alay edecek gibi geliyor. en dipteyim şu an. intihar etmeyi düşünüyorum
Bende zayıftım hemde çok fazla şimdi hayvan gibiyim
sporla almışsındır kardeşim ama bana spor yasak
Niee
kalp rahatsızlığım var.
Sporun kalp rahatsızlığını ne derecede engelliyor
kalp atışını aşırı derecede arttıran her aktivite kalp krizine sebep olabiliyor
Valla kardeşim o zaman senin hiç bir ley yapmaman lazım oturduğun yerden anca yemek yersem kilo alırsın b
o da olmuyor ki. kullanmadığım karbonhidrat tozu şurup kalmadı. doktor doktor diyetisyen diyetisyen gezip çare bulamadım. 8 yıldır hastanelerde sürünüp duruyorum. beni ölüm rapatlatacak. allah da belamı vermiyor ki anasını satayım
Kardeşim kalori takibidir kilo işi zart zurt boş bir hastalaığın yoksa
Kalorini hesaplarsın günde ne kadar yakıyorsun günlük yaktığın 500 fazlasının ye günde 70 grm alırsın
her yolu denedim kardeşim. geçici bi kaç kilo alıyorum sonra geri veriyorum
Kardeş hastalığın var mı? Hastalığın yoksa yalan diyoesun k. b her gün fazla yersen kilo alırsın
bilemiyorlar kardeş araştırmalarda bişey çıkmıyor. sadece kalp rahatsızlığı var. metabolizma sağlam diyorlar ama hiç sanmıyorum kesin bi bok var
Sana dediğim gibi ben çook zayıdtım çok fazla yani ama bende sporla düzeltim
benim durumun bi çaresi olduğunu sanmıyorum. kısır döngü gibi
Kalp rahatszılığına tedavi bul ve spora git spor kalbine çok zarar vermez gibi
şu an için spor risk benim için. kalp rahatsızlığı için de günde 4 tane ilaç içiyorum. teşhisi belli tedavisi ne kadar sürecek hiç bir fikrim yok. ilacı bırakınca sıkışmalar başlıyor. biraz zor ifla olurum ben. zerre umudum yok.
Birader kensine güven kendini tedavi etmeye bak gerisi çok kolay valla
inşallah iyileşirim ama yaş da geçiyor. belki de iş işten geçmiş olacak. 50 yaşından sonra gelen şifayı napıyım. yaş oldu 32
bir günde neler yiyorsun mesela
günlük menu olarak değil de kalori olarak günde 2700 -3500 kalori arası yiyorum rahat. fazlası kusturuyor
Ablacım sorunu gayet basit yaktığından fazla yiyecek kendisi bu kadar kilo alır ama kilo alma bence kalp rahatslığına kilo dsha kötü yansır
Yav ben bardağa kusup kustuğumu tekrar yiyordum sen kustuğunu tekrar ye
kaç yıl aldı peki kilo alman. tabi sporla daha kısa sürmüştür
2...
Kanka kilolu olsanda bu sefer obez muamelesi yaparlar zayif olduğun için utanma illa moral bozucak birseyler bulurlar
kilolu olmak da istemiyorum. zayıf olmak da. normal olmak istiyorum ama olmuyor
Hastalığın mı var
Yaşın kaç şimdi sorun değilse
31 yaşındayım. bi hastalığım da yok. yıllardır almaya uğraşıyorum doktor doktor diyetisyen diyetisyen gezdim çaresi yok
seni anlıyorum gerçekten. benim de fazla kilom var çok olmasa da gerçekten bi ara çok büyük takıntı haline getirmiştim artık insanların arasına bile çıkmıyordum. çünkü insanların arasına çıkarsam herkes beni yargılanacakmış gibi hissediyordum. halbuki öyle bir şey yok gerçekten. sen böyle düşünüp stres yaptıkça daha kötü hale geleceksin. lütfen doktora görün ayrıca doktorlar seninle dalga geçmeyecek bunları hep kendin kafanda kuruyorsun. kafandaki sese kulak asma git doktoruna görün sağlıklı bir şekilde kilonu alırsın bak emin ol. elbette bir anda olacak bir şey değil ama yavaş yavaş sağlığına dönersin. insanların söylediği şeyleri de bu kadar çok kafana takarsan zaten yaşayamazsın. insanlar hep eleştirir bu doğanın bir kanunu. sadece kendine odaklan ve kendini geliştir.
Boks falan geliştirir seni sakın deme kalp rahatsizligim falan var eğer çok bir sakıncası yoksa doktoruna sor yap
yaşım çok geçti. normal bi kiloya ulaşmak belki yıllar alacak. bunu denedim de zaten. çeşitli şuruplar vs verdiler. şeker hastası da oldum. evlenmek istiyorum kimse beni beğenmiyor. bıktım artık yaşamaktan gerçekten. zerre umudum yok hiç bişeye dair
Bu gerçekten çok üzücü bir durum seni anlıyorum emin ol tip sandığımız kadar da önemli değil artık devir öyle bir devir ki sadece kızlar cebindeki paraya bakıyor
ona da bakmıyorlar artık. cinsel çakim hissedemiyorlar. çok kızdan duydum ben bu lafı. "kocamın benden iri olmasını isterdim. beni taşıyabilmeli. omuzuna başımı koyduğunda kemikleri batmamalı , yanımda güçlü bir vücudun varlığını hissetmek beni etkiler" vs vs. Ben tipe bakmayan bir kızla tanışmadım hiç
Garip gerçekten ilk defa duydum
bi tedavisi olmalı ya nasıl olmaz illaki vardır bir çözümü vazgeçme iyice araştır bulursun bi yolunu imkanın varsa yurtdışında tedavi gör
yani illa kilo almak zorundayım. bu halimle beni kimse beğenmez diyorsunuz sonuç olarak.
hayır şu an senin kendi psikolojin açısından söylüyorum. kendini böyle belli ki çok rahatsız hissediyorsun.
benim rahatsız hissetmemin sebebi ben değilim ki gördüğüm muamele. ben bunu da kafaya takmamayı başarabilirdim belki ama bendi mücadele gücü kalmadı artık 😭
seni anlıyorum bu yüzden eğer imkanın varsa ya türkiye’deki iyi doktorlara başvurman lazım ya da yurtdışında tedavi olman lazım. çünkü sen kendini kilo alınca iyi hissedeceksin insanların baskısından dolayı bile olsa. çok yıpranmışsın ama dayanman lazım
bunca işi gücü bırakıp yurtdışına gidersem uzun süre kalmam lazım. muhtemelen orada kalınca geri dönmek de istemeyeceğim. ailem var sevdiğim insanlar var. kader deyip sineye çekmekten başka çarem yok. çünkü ben tüm mücadele yollarını tükettim gibi geliyor.
sevdiğin insanlar için inthr olayını falan kafandan silmen lazım. yurtdışına gidersen de tedavi olana kadar kal sonra gelirsin
yurt dışı da kesin çözüm olmayabilir. emin değiliz ki bundan. deseler ki bi serum çıkmış aldığın an güzel bi vücudun oluyor. anca o zaman giderim
Ne alaka ya zayıf olanlar öyle mi görülüyormuş ya 🤦
iki senedir 70 tane kızla tanıştım. bi tane aklı başında insan denk gelmedi
Yani diyecek bir şey bulamadım çıkar inşallah karşına iyi biri
Kardeşim dertleşmek isterim özele gelir misin?
yok kardeş saol. buraya soru attığıma bakma. konusu açılınca bile rahatsız oluyorum
Merak ettim boy kilo kaç?
185 - 58
Yaktığından fazla kalori alırsan kilo alırsın. Bide Kızlar ne yaptı ki sana engelli muamelesi olarak algıladın.
"Çok zayıfsın. senle sevgili olup sevineceğime dolap askısıyla mastürbasyon yaparım daha iyi" bu cümleyi duysan ne yaparsın
Bi kere bu kızda beyin olsa karşıdaki insana böyle bir şey denmez kırılır üzülür diye bana da deseydi üzülürdüm tabi seninle dertleşmek istememin sebebi seninle aynı kaderi paylaşıyoruz. 180 boy 53 kilo bu yüzden kızlardan uzak duruyorum yaklaşmıyorum. Sen yine 70 kızla nasıl tanıştın?
ms astro diye bi uygulama var. oradan tanışıyorum paravan açıyorum resmi gören siliyor sohbeti bi daha ara ki bulasın. engel de atamıyorsun. ki sadece bu değil. memurum realde tanıştığım kızlardan da aynı muameleyi gördüm. bu kadar açık şekilde olmasa da
Bende 31 yaşındayım memurum. Seni çok iyi anlıyorum. Hatta bende erkenden ölmek istiyorum. Üstelik benim saçlarda gitti. Düşün nasıl bir beddua yemişsem artık. Ümidi kestim gibi zaten evlenmekten. Bunun sorunlarım yüzünden antidepresan kullanıyorum. 31 yaşındayım ama herkes çocuk muamelesi yapıyor. Merak ettim reelde nasıl muamele gördün?
aynıdır hemen hemen. dalga geciyorlar dışlanıyorsun. özgüven eksikliği yapıyor iletişimde kopuk oluyorsun haliyle. kendimi daha iyi anlatırım diye sanaldan tanışayım kızlarla dedim o da olmadı. tüm umudumu kestim. bi kaç aya kadar elime siyanür gececek. bi deniyeyim diyorum. bıktım çünkü artık
Ne diyorlar mesela gerçekte kızlar sana? İntihar günah olmasa bende çoktan etmiştim de dayanmaya çalışacağım artık.
tahmin edebileceğin şeyler. en son konuştuğum kız yüzüme beni arkadaş olarak gördüğünü söyledi. sonra bi arkadaşım sohbet ederken ses kaydını almış kız arkamdan ben onu tek elimle havaya kaldırırım. vitaminsiz. tipine bakmıyor da bi de teklif etmeye cesaret ediyor demiş
Anladım kim bilir benim arkamdan neler demişlerdir. Tahmin edebiliyorum aslında ama sen yine cesaretliymişsin benden çok kızla iletişime geçmişsin. Peki sana bunları söyleyen kızlar kilolumuydu yoksa zayıf kızlarda mi aynı şeyi söyledi?
Kardeşim bi de fotonu özelden atabilir misin?
orada mısın kardeşim yazmadın?
Son durum nedir?
Spor yaparak kilo alabilirsin
Kilo al
alamıyorum
Kanka spor yap git
gidemem knk yasak. kalpte problem var
Hadi ya geçmiş olsun ne gibi kalbinde sorun var kardeşim
kalp kapakçığı rahatsızlığı. aşırı hızlı hareket heyecan panik atak bunlar krize sebep oluyor
Çok geçmiş olsun kanka bende de kalp zarı iltihabı vardı perikardit hafif ama doktor ilaç verdi geçer dedi bu sorun yaşatmaz demi ileride ekimde yaşamıştım ekim ayına göre çok iyiyim
sana da geçmiş olsun kardeşim. benim durum daha farklı maalesef spor bana çare değil
Güçlü dur kanka yürüyüş yap biraz yemek ye daha fazla mutlaka ideal kilona kavuşursun bura Türkiye milley kendine bakmadan birbirini eleştirir yeter ki sen kendini nasıl iyi hissediyorsan iş bitmiştie
Üzücü durum.
daha kötü ve intihar sebebim olacak bu durum benim.
Kesinlikle yapma. Insanlar çoğu dış gorunusune takintili. Para kazanmaya çalış. Aniden seni farkli degerlendirecekler
güzel bi işim var. param iyi. maaşımın yarısını bi dönem kendi vücudumu geliştirmeye ayırdığım hâlde gram ilerleme kat etmedim. allah bani böyle yaratmış. kısmetime de birini yazmamış anlaşılan. benim takıldığım şey kilosuzluk değil vicdansızlık aslında
Haklisin
Iyi bir diyetisyene git. Doktorlar kimseyle alay etmez. Adamların işi o, senin gibi kaç tane insan geliyor. Kendini kapatma bence
çok diyetisyen gezdim. faydası olmuyor. kendimi kapatalı da çok oldu. umarım kandime bişey yapacak raddeye gelmem. ucundayım çünkü