Kısa boyluyum diye ezmeye calısıyolar hep insanlar gücüm yetmez diye, ne yapayım?

Boyum 152 kilom 42, kısa ve zayıfım. üniversitede ve yurtta saygısızlık yapıyolar mesela mezuniyette sınıftaki muhatap bile olmadıgım kız kıskaclıktan kiralık cubbemdeki zor cıkan cırcırtı bile yanımdan gecerms gibi caktırmadan hızlıca cekti cıkardı fatketmemis gibi hızlıca kactı kalabalık arasında aynı kız yanımdan gecerken bana carpmaya calısıyo aynı zamnda manipülatif biri ve cevremde kısa ve zayıfım diye bu tarz durumlara cok fazla maruz kalıyorum uzunlar iyide olsa kotude olsa küfürde etse biswy demeye cekiniyor o kişiler. Ben Saygısız davranıslarına ve laflara kızıp tepki gösterince naparsın dovermisin gelde dovsene diye dalga geciliyorum. Kavgaya donusmesin diye uzatmıyorum ama üstüne gidip bi tane vurursada gidip darp raporu alsam ne olur ya da daha ise yarar tavsiyeleriniz var mı? Bu sekilde toplumda yasamak zor?
Kısa boyluyum diye ezmeye calısıyolar hep insanlar gücüm yetmez diye, ne yapayım?
Cevapla