Kızlar, Saf olmak iyimi kötümü bir türlü karar veremiyorum yeri geliyor mal damgası yiyorum yeri geliyor övülüyorum?

Ben daha genç bir kızım hayatım boyunca çeşitli zorluklar yaşadım ama hala insanlara önem veriyorum ve saf damgasına vuruluyorum canım sıkıldı arkadaşıma şaka yapıyorum bana şu cevabı veriyor senin kadar malını görmedim sen ne kadar malsın gibi aslında şaka yapmak ve onu güldürmek amacım arkadaşlarım sevmediği kişilere zorbalık yapıyor ben karşı çıkınca yapmayın dedikçe yine saf oluyorum önceden güzellik ile alakalı bir sürü zorbalığa uğradım ama şu an insanların dediklerine göre tipim iyi bende bunu nazikçe arkadaşıma sorarak ben güzelmiyim diyorum oda güzelsin ama özgüvensiz sin diyorlar oysaki insanları kırmamak için kendi içime atıyorum ama yine olan bana oluyor lütfen biri ne yapmam gerektiğini söylesin lütfen.

Kızlar, Saf olmak iyimi kötümü bir türlü karar veremiyorum yeri geliyor mal damgası yiyorum yeri geliyor övülüyorum?
Cevapla