Tahmin ediyorum nasıl görünüyorum demek istedin byçu sevmediğim ortamlar demen uydurma şöyle söyleyeyim tatlı ve hoş bir bayansın ama sanki insanlar beni nasıl görüyor diye merak ediyorsun sanıyorum
Normal canım ya pekte sırıtmıyor açıkçası. gayet hoşsun yani. Sevmediğim oprtamda ben 3-4 kat daha belli ederim yani bu görsel neki. Saçlarını beğendim. bu arada. İnsan bu soruyu sorarken neden gizliye geçer o kısmı anlayamadım.
Kim ne demiş bilmem de bana bakışların masum geldi her hangi bir olumsuz çıkarım batmadı yani bana her türden insan var bilip bilmeden konuşan önemli olan içinin nasıl olduğu.
Pozitif bir enerji veriyorsun negatiflik gösteriğim dediğin adam seni mutlu ettiğini düşünüp daha çok üstüne gelecektir sonra sen bir bağırırsan adamı oraya gömersin :D
Hafif tebessüm var yine fotoğrafta Çok da soğuk bir insan değilsiniz bence
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
hocam valla bu bakistan ben her turlusunu cikaririm yani tam olarak ne modda oldugun kafandan neler gecip dusundugunu cikaramiyom, hem normal tatli guler yuzluluk aliyorum ayni zamanda tam boyle yilan kafasindan plan kurgu yaptigini da saniyor gibiyim yani her sey cikabilir, ayni bundan..
Yoo bence birşeyi yok ben sevmediğim ortamda sevmediğim kişilere afedersin b. ka bakar gibi bakıyorum elimde olmadan , hatta bulunmamaya da özen gösteriyorum öyle yerlerde
Temkinli, hemen bir şeye inanmadan sorgulayıcı, araştırmacı, sözlere inanmayan verilen sözlerin uygulamaya geçirilmesini görmek isteyen bir insan görünümü var.
senın nasıl durdugunun bır onemı yok bazı ınsanların ınsan okuyabılme ozellıgı vardır eger onlardan bırıne denk gelırsen nasıl bakarsan bak onlar görür
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çok fütüristik bir yüzün var ya doğru kelime bu mu bilmiyorum ama