Herkese selam! Nasılsınız değerli KS Üyeleri?
Derdime bağlı bu tamamen. Ama genelde kendi içimde çözmüşümdür. Siz dertlenince ne yapıyorsunuz?


Herkese selam! Nasılsınız değerli KS Üyeleri?
Derdime bağlı bu tamamen. Ama genelde kendi içimde çözmüşümdür. Siz dertlenince ne yapıyorsunuz?


Merhaba,
Aleyküm selam değerli kardeşim. Derdimin dermanını kendimde önce elimden geleni yapar sonra da Rabbime yönelir dua eder tevekkül eder ve beklerim.. 😅
Allah derdine derman versin abi aminnnn
Amin inşaAllah canım benim cümlemizin 😊
Ben tabi ki de kendimde arıyorum sadece başka kimsede aramıyorum. çünkü başka insanlardan umut ararsam bir gün onlar gittiği zaman benim de umudum gitmiş olurdu. ama bunun yerine kendimden umut ararım ve kendimi severim. ben kendime yardım edemiyorsam kimse bana yardım edemez
Çok haklısın barış en doğru olanı yapıyorsun
Cevap
1Cevap
Her zaman kendim. Canım kendim.. bana bir şey olmasın.. yoksa naparım ben.
Sana bişey olmasın aman yoksa naparız bizzz
😂kıymetimi bilin
Kıymetliiimiiissssssssss 😊
Tamam çekil kenara👑
başkasında ararım ya ister istemez. yalnızken daha kötü oluyorum
Değişmeli bence ama iyi geliyorsa şimdilik sıkıntı yok 😅
Benim, benden başka ilacım yok.
Kendi kendine ilaç olan insan hasta olmaz 😅
Allah da ararım. Nasibimde varsa verir.
Nasip olayı o kadar ucu açık bir konu ki kardeşim Verdiği kadar alabilmen de önemli yani..
Tam da bundan bahsettim aynen devaam
kendimde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?