Derdinizin dermanını kendinizde mi ararsınız yoksa başkalarında mı?

Herkese selam! Nasılsınız değerli KS Üyeleri?

Derdime bağlı bu tamamen. Ama genelde kendi içimde çözmüşümdür. Siz dertlenince ne yapıyorsunuz?

Sigaramın dumanına sarsam, saklasam seniii.
Sigaramın dumanına sarsam, saklasam seniii.
Ağla gözüm ağla ağla...
Ağla gözüm ağla ağla...
Derdinizin dermanını kendinizde mi ararsınız yoksa başkalarında mı?
Cevapla