Hasta olmayı seven var mı (ama böyle nezle girip falan ağır bişey değil)?

Ben seviyorum valla ne yalan söyleyim dün hastalandim babam hastaneye götürdü bir iğne oldum eve geldim ateşim düşmedi ıslak bezle saat bire kadar başımda bekledi 19 yaşındayım ama babamın gözünde hala küçüğum erken yaşta evlenenleri anlamıyorum hangi koca bunu yaparki
Hala başımda bekliyor hastayım bir dediğimi iki etmiyorum :b bu sayede beğendiğim mont için para istedim onu bile verdi *.* ayşş babacim ya seni seviyorum:)))
Hasta olmayı seven var mı (ama böyle nezle girip falan ağır bişey değil)?
Cevapla