İşyerinde samimi olduğumu düşündüğüm bir arkadaşım vardı. Benzer ilgi alanlarımız var ve hayat görüşünü falan da beğeniyorum. İşyerinde ilişkilerin çoğunun işle ilgili konuların ötesine geçemediğini, insanların derin ilişkiler kurmadığından yakınmıştı. Ama kendisi de her ona yakınlaşma girişimimde kendini geri çekiyor gibi geliyor. Mesela önce o bana teklif etmişti dışarıda piknik yapalım vb diye. Sonra ben net bir plan yapma girişiminde bulundum ama geri çekildi hemen.
Bir kaç gündür de aramızda sanki bir soğuma olmuş gibi hissediyorum. Bir kaç gündür de benimle diğer insanlar hakkında konuşuyor gibi. Haklarında kötü şeyler vb. O kadar boş konuşma ki.. Ondan beklemezdim pek ve biraz soğudum sanırım. İnsanlarla derinleşmek dedikodu yapmak anlamına mı geliyor? Tamam dedikodu arkadaşları biraz yakınlaştırıyor ve aralarında güven bağı oluşturuyor vb. Olabilir belki ama sürekli her gün her gün dedikodu sıkıcı gerçekten ve gereksiz konuşma gibi geliyor. İnsanlarla derin ilişkiler kurmak dedikodu yapmaya başlamak anlamına mı geliyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayır, insanlarla derin ilişkiler kurmak dedikodu yapmaya başlamak anlamına gelmez. Derin ilişkiler, güven, anlayış, saygı ve duygusal bağlantı üzerine kurulur. Dedikodu, başkalarının arkasından konuşmak ve olumsuz haberler yaymak anlamına gelir ve derin bir ilişki kurmaktan çok uzaktır. Arkadaşınızın size karşı çekimser davranması ve geri çekilmesi, onun kişisel nedenlerinden kaynaklanabilir. Belki de özel bir durumu var veya ilişkinizin işyerinde sorunlara neden olabileceğinden endişe ediyor olabilir. Bu nedenle, onun davranışlarını ve sinyallerini doğru bir şekilde anlamak için açık bir iletişim kurmanız önemlidir.
Evet yani ben de o yüzden dedim. Hem derinleşmek istediğini söylüyor hem de dedikoduya başlıyor. Dedikodu yorucu gerçekten. Bir kız hakkında olumsuz konuştu baya. Kız gerçekten de cins birisi... Ama biz geçen beraber yemeğe çıkmıştık iyi gibiydi kız o kadar kötü değil falan dedim. Bilmiyorum falan dedi böyle. Sonra ben kendimi kötü hissettim arkadaşım yerine o kızı tuttum diye.. dedikodu yeteneği bende yok 😅
Zamanla gelişir bence :D
öyle bir şey yetenek sayılır mı emin değilim :D gelişmesi için falan çok önemli değil yani :D
Anladım nasıl mutlu oluyorsan öyle o zaman :D :D :)
Ne bileyim arkadaşımla özel bir şey paylaşmak istedim bugün ama pek tepki alamadım. Belki de beklentilerimi yüksek tutuyorum. Belki benim de hatalı davranışlarım vardır
Bence insanları gereğinden fazla anlam yüklemeyin çünkü insan her dakika ne yapacağı belli olmayan bir varlıktır Ben bunca zaman güvendiğim değer verdiğim insanların bir o kadar yüzünü gördüm ki siz de yine dikkatli olun
Kadınlar erkekler gibi kolay kolay samimi dostluklar kuramaz bence uzak dur merhaba merhaba