Dedikodu yapmak ilişkinin derinleşmesi anlamına mı geliyor?

İşyerinde samimi olduğumu düşündüğüm bir arkadaşım vardı. Benzer ilgi alanlarımız var ve hayat görüşünü falan da beğeniyorum. İşyerinde ilişkilerin çoğunun işle ilgili konuların ötesine geçemediğini, insanların derin ilişkiler kurmadığından yakınmıştı. Ama kendisi de her ona yakınlaşma girişimimde kendini geri çekiyor gibi geliyor. Mesela önce o bana teklif etmişti dışarıda piknik yapalım vb diye. Sonra ben net bir plan yapma girişiminde bulundum ama geri çekildi hemen.

Bir kaç gündür de aramızda sanki bir soğuma olmuş gibi hissediyorum. Bir kaç gündür de benimle diğer insanlar hakkında konuşuyor gibi. Haklarında kötü şeyler vb. O kadar boş konuşma ki.. Ondan beklemezdim pek ve biraz soğudum sanırım. İnsanlarla derinleşmek dedikodu yapmak anlamına mı geliyor? Tamam dedikodu arkadaşları biraz yakınlaştırıyor ve aralarında güven bağı oluşturuyor vb. Olabilir belki ama sürekli her gün her gün dedikodu sıkıcı gerçekten ve gereksiz konuşma gibi geliyor. İnsanlarla derin ilişkiler kurmak dedikodu yapmaya başlamak anlamına mı geliyor?

Dedikodu yapmak ilişkinin derinleşmesi anlamına mı geliyor?
Cevapla