Benim için rekor uzunlukta olan saçları kesiyorum galiba. Bu sıcakta buna bile tahammül edilmiyor.

Benim için rekor uzunlukta olan saçları kesiyorum galiba. Bu sıcakta buna bile tahammül edilmiyor.

Bence yazın yapılacak en mantıksız şey saçları kesmek. Uzun olunca bi topuz yapıyosun halloluyor. Kısa saçı yıkaması kolay sadece. Uzun saçı kuruturken şekillendirmeye gerek yok kısa saç mutlaka şekillendirme istiyor. Kesstttiiiiirmeeeeğğ
Çok mantıklıydı bu 😄
Aşkım mantık benden sorulur
Gerçekten de sıcaklarda uzun saç hiç çekilmiyor
✨🎈
Cevap
14Cevap
Bence değildir ama kişiye göre değişir. benim saçlarımın önleri uzun sadece ama seviyorum saçlarımı
Rapunzelin yandan çarklısı değilsen kesme be. Kıyma saçlarına. Saç fetişiyim, şöyle bahisler üzüyor beni
Değilim 😄 üstelik yeni mora da boyadım kıyamıyorum ama çok sıcak
Saç konusunda hassasım.
Ahh ah
İyi ki kadın değilim.. O saçlarla bu sıcaklar bir arada hiç işlevsel değil..
Saçı kesip sakalı uzatmak mantıklıdır. Saç çok terletip bunaltırken sakal yüzü korur.
Sıcakta tabi ki bunaltıcı olur ama ben kadında uzun saçı daha çok seviyorum
Sırtıma geliyor şu an. Kesmeye kıyamıyorum ama sıcakta bunaltıyor
Evet sırtıma kadar geliyordu şu an kaşıma bile gelmiyor mutluyum
Benimde çok uzun çok terliyorum ama toplandığı sürece sıkıntı yok
Evet ben ustura ile sıfırlattım bence herkes bunu yapmalı 5 günde saçlarım geldi 😄
Ben her yaz keserim kısaltirim valla büyük rahatlik yika çık kurusun
Valla en mantıklısı yoksa gerçekten bunaltıyor
Rahatlamak için kesilmeli tabii
saçlarını satacak mısın
Uzun saçtan bunaldım geçen hafta kestirdim
Ne kadar uzundu
Kadın saçı kadar değildi
😂😂 öyle dememiştim ama peki
Evet
Kesinlikle en mantıklı olay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?