Özgüvenim normalde yüksek ama böyle olması aşırı düşürüyor ne yapabilirim?

Dışarıda dolaşmak bile artık benim İcin çile oldu sürekli insanlar bakıyor kafamı kime çevirsem bakmış oluyor çok rahatsız edici bi durum sanki yabancıymışım gibi dışlandığımı hissediyorum (arkadaşlar yorumun altına saçma sapan yorum yapmayın gerçekten rahatsız edici olduğu için söylüyorum böyle bir konuda hava atılmaz yaşamayan bilemez)

Özgüvenim normalde yüksek ama böyle olması aşırı düşürüyor ne yapabilirim?
Cevapla