Şu zamana kadar ki yaptığınız en büyük kötülük?

Günaydınnnn

Sabah sabah vicdan kontrolü yapasım geldi 😂 bakalım kimler de var, kimler de yok?

Ben orta okulda yağmurlu bi hava da beni artık sınırıma getiren bir kızı saçlarından sürüklemiştim yerde, bahçede öğretmenlerin gözü önünde ( Kız kimsesiz gibi olduğu için öğretmenlerde o zamanlar yaklaşmazdı hiç ) öyle çamurlu bi halde okul kapısında bana bir daha yaklaşma diyip bırakmıştım ama 2 gün sonra pişman oldum lâkin iş işten geçmişti 😅

Ha bir de kendime yaptığım kötülüklerden
Zina ve zarar verme var.

Sizin şu zamana kadar yaptığınız en büyük kötülük/günah neydi?
Şu zamana kadar ki yaptığınız en büyük kötülük?
Cevapla