İlk defa gittiğiniz bi ortamda diğerlerinden farklı iseniz kötü ya da eksik hisseder misiniz?

Sonuçta hepimiz insanız. Kimsenin kimseden üstünlüğü yok. Çok cool görünen insanları bile tanıyınca aslında göründüğü gibi olmadığını anlıyoruz. Hatta bazen kendimizden birseyler bulabiliyoruz. Gözümüzde büyüttüğümüz kadar birsey yok. Ama yinede farklı bir ortamda farklı olduğunuzu hissedince kötü hisseder misiniz? O insanları gözünüzde büyütür müsünüz? Yoksa onlar gibi davranıp ortama ayak uydurmaya mı çalışırsınız?
İlk defa gittiğiniz bi ortamda diğerlerinden farklı iseniz kötü ya da eksik hisseder misiniz?
Cevapla