Düzenli olarak sizi test etmeye, sınamaya çalışan insanlara karşı tavrınız ne oluyor? Bazı insanlar sizin nasıl bir tavır sergileyeceğinizi görmek için farklı davranışlarda bulunup farklı şeyler söylüyorlar. Bu tür durumlarda ben genelde soğuyorum.

Düzenli olarak sizi test etmeye, sınamaya çalışan insanlara karşı tavrınız ne oluyor? Bazı insanlar sizin nasıl bir tavır sergileyeceğinizi görmek için farklı davranışlarda bulunup farklı şeyler söylüyorlar. Bu tür durumlarda ben genelde soğuyorum.

Annem hep yapar bunu bana ablamda öyledir. Akrabalarımda öyle insanlar vardır. Önceden sinirlenirdim artık daha profesyonel davranıyorum. Sana oyun oynayan insanlara nabza göre şerbet verip sende oynamak zorunda kalıyorsun bir zaman sonra böyle gerektiriyor
Şerbetçi seni 🤣 duruma göre çıkarımla örtüşüyor ise istediklerini veriyorum ben onun dışında oyuna dahil olup ortalığı karıştırdıgim oluyor
Bende şimdi farkına varıyorum safmışım temiz 😂
Ben bu tür insanları umursamıyorum bile. yani beni kontrol etmeye ya da sınamaya çalışan bir insan beni zaten tanımıyordur bile. yani güvenmediği için test yapıyordur bu açıdan da bakarsam zaten böyle bir insan ile arkadaş olmazdım ya da zaten beni yeterince tanımamış demektir bu yüzden de kendisine beni test etmeyi bırakmasını ben zaten doğruları söylediğimi söylerdim ona. baktım eğer hala aynı şeylerli yapmaya devam ediyorsa da o zaman mesafe koyardım bir süre.. çünkü ben aynı şekilde bir kişiyle arkadaş olduysam arkadaşıma zaten güveniyorum demektir. bir de bu öz güven eksikliği ya da takıntı da olabilir ki bu tür bir insan ile zaten etrafımda bulundurmam
Bu tarz insanlara denk geliyorum ben de. Şöyle dersem bakayım ne diyecek, ne cevap verecek diye kendi kendilerine plan kuruyorlar. Böyle durumda sevdiğim biriyse kırmamak için bekledikleri cevabı veriyorum. Ama o insanlara karşı bakış açım tamamen değişiyor. Aramızdaki iletişimde ister istemez kopuyor.
Cevap
4Cevap
Direkt iletişimi keserim hadi naş. Niye uğraşayım manyak mıyım ben
İvit 🤔
Müsade etmiyorum ki 😀ayrica ne zor iştir durmadan birilerini test etmek
Demek ki başka işleri yok 🤪
Çok güzel bir film o 😀
Sürekli sınayanları da hayatimdan uzak tutmaya çalisiyorum.
Hemen filme odaklandı bak 🤪
Guzele odaklanıyoruz 😀
Konuya odaklansan biraz da :P
Sorudan da uzaklaşmadim ona da cevap veedim ya 😀
tam odaklanamamışsın gibi :P
Cevabım bu beğenmediysen yapabilecek bir şey yok 😀😀
Ben kanıyor ve sinirleniyordum genelde fmfmfl ama uyandım öyle insanların kendisi de çok manipülatif olduğu için uzak duruyorum
Ben de elimden geldiğince kendimi anlatmaya çalışıyorum
Ne yaptığının farkında olduğumu söyleyip yetersizliğini yüzün vuruyorum
Yapmaya çalıştığı şeyin bende etkili olmayacağını söylerim
Onlara istediklerini vermiyorum.
Oo modum 🤣
Ben deneme tahtası değilim beni denemesinler.
mantıklı bir talep :D
Anladigim an yol veririm hayatim ve kendim cok degerliyim hic yorulamam
Test etmeye çalıştığını fark etmezdim büyük ihtimal. Doğalımda devam ederdim
Hayatımda böyle insanlar Yok
Çıktığı yere gönderiyorum
Hasbinallah venimel vekin demek
Ayi onlat
Bir tekmede benden onlara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?