
O gönlümde yaradır aslında…
Yıllar geçsede kırgınlıklarınızı unutur musunuz?

O gönlümde yaradır aslında…
Yıllar geçsede kırgınlıklarınızı unutur musunuz?
Hayır ben unutmam kinciyim biraz yani aslında kesinlikle intikam almam ya da kötülük yapmam ama bana yapılmış yanlışı da 1 yıl sonra bile hala unutmam ve sen bana şunu şunu yapmıştın derim..
Ben sana şöyle bir şey söyleyeyim bir cam kırıldığı zaman o camı ne kadar bir birleştirirsen birleştir ne kadar onarırsan onar hiçbir şey değişmez sadece ufak bir çatlak kalır aynen böyle oluyor
Daha da üzerine ekleniyor, zaman var düzeltmiyor ve o kırgınlikla bırakıyor benı. Onla yaşamami istiyor, Nasıl unutayım?
Tenkyu adamsin..
Rica ederim 🙂
Kızgınlık geçiyor da kırgınlık pek geçmiyor. Ben unutamıyorum kırıldığımı, eskisi gibi olmuyor..
🌺🌺🌺
Cevap
4Cevap
Yok unutulmuyo o kırgınlıklar...
yıllar geçse de üstünden unutmam
Yıllar geçsede üstünden, Bu kalp seni unutur mu.. öyle bi şarkı vardı.. 🥳
evet var 😀 güzel şarkıdır
Söz ve müzik bana ait 😀
amma uydurmak bu böyle 😂
Bazıları ömürlüktür, unutulmaz..
Unutulmuyor ki
Unutmayacaklarım var.
Hayır daha güçlü olrum kırgınlıktan sonra
Kırgınlığım geçer ama unutmam asla 😬
Bazen bazı şeyler unutulmuyor...
mecbur unutacaz kötü gün pusuda bekler
Unutmam
Çoğu unutulmuyor.
Unuturum malım çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?