Hata yaparım korkusuyla, hiçbir şey yapmadığınız oldu mu?

29 yaşına girmeme az kala şunu soyleyebilirim ki, başlıkta yazdığım şey kirilmamaya gönüllü olmaktan ötürü, hep ortalama bi hayatı tercih etmek. Kendi isteklerime degilde "benden beklenene" odaklanmak..

Bu da başkalarının hayatını yaşamama sebep oldu. Düşünüyorum da çocukken o kadar korkutulmus ve korkak bir yaşamı tercih ettirilmisimki kendini ve haklarını savunamayan hem işte hemde özel hayatta neredeyse yerin dibine sokulan biri olmuşum. Çok acı.. ama en acı olanda bunlara ailenin sebep olması..

Hata yaparım korkusuyla, hiçbir şey yapmadığınız oldu mu?
Cevapla