Karsi cins olmasaydi hayat dertsiz ve daha guzel olurmuydu?

Erkekler olmasa ben hic uzulmezdim aglamazdim psikolojim bozulmazdi basarili ozguvenli olurdum

#awkerkekleri

#erkek

Karsi cins olmasaydi hayat dertsiz ve daha guzel olurmuydu?
Cevapla