Yaşamla aramdaki bağ çok zayıf, enerjim düşük sizce neden?

22 yasındayım bu yaşıma kadar hep hayattan minimum zevk aldım hislerimin böyle olmasını istemiyorum enerjimin böyle olmasını istemiyorum nasıl değiştirip sabitleyebilirim yani intihar a neden oluyor bu yaşamla kopukluğum yaşamdan zevk alamıyorum hislerimde eksiklik var, yaşamdan nasıl maximum zevk alabilirim.
Yaşamla aramdaki bağ çok zayıf, enerjim düşük sizce neden?
Cevapla