Kendisini bilmeyen, kendi hislerini, düşüncelerinin farkında olmayan bir kişi;Kendinden başka bir canlıyı ya da insanı iyi eder mi?

Kendisini bilmeyen, kendi hislerini, düşüncelerinin farkında olmayan bir kişi; kendinden başka bir canlıyı ya da insanı bilmesi, tanıması, anlaması, iyleştirmesi mümkün müdür?

Kendisini bilmeyen, kendi hislerini, düşüncelerinin farkında olmayan bir kişi;Kendinden başka bir canlıyı ya da insanı iyi eder mi?

İnsanlar birbirinden öyle aniden, sanıldığı gibi büyük bir gümbürtüyle kopmuyor. Her şey ama her şey bir salyangoz hızında oluyor. Sinyalleri fark ediyorsun ama öyle küçükler ki aldırmıyorsun bile. Sonra bir bakmışsın çatı çökmüş, hem de tam göğsünün üzerine..

Kendisini bilmeyen, kendi hislerini, düşüncelerinin farkında olmayan bir kişi;Kendinden başka bir canlıyı ya da insanı iyi eder mi?
Cevapla