Koskoca insanların çocuk gibi şımarıp nazlandığını gördüğünüzde, ne tepki veriyorsunuz?

İnsan sevdiğine bunu yapar anlayabiliyorum ama o da bir yere kadar olur. Gereksiz şımarmak ve bu şımarıklığa karşılık alamadıktan sonra ki sinir ve agresiflik çok ayrı bir boyut diye düşünüyorum.

Koskoca insanların çocuk gibi şımarıp nazlandığını gördüğünüzde, ne tepki veriyorsunuz?

Bazen baş edemiyorum.

Koskoca insanların çocuk gibi şımarıp nazlandığını gördüğünüzde, ne tepki veriyorsunuz?
Cevapla