Hayatım çok boş geçiyor, çok yanlızım. Napıcaam ben?

Dönek arkadaşlarım sevgilileriyle gezip tozuyolar. Benim yaptığım tek şey telefona kapanmak. 23 yaşındayım hala tekim. Tüm gün evde yapayalnız, ne arkadaş ne sevgili... Kendimi hangi sınav için hazırlayacağıma bile karar veremedim. KPSS mi yurt dışı sınavı mı? Bunu dahi seçemicek kadar aptal ve yorgunum. O kadar korkunç bir hayatım var ki kedim dışında kimsem yok sanıcam. Zamanında birileriyle çıkmadığım için çok pismanım. Hayatım kaydı. Asosyalin tekiyim. Zaten üniversitede de yanlızım çoğu zaman. Eninde sonunda ayrılacağın biri arkadaşından daha mı değerli

Hayatım çok boş geçiyor, çok yanlızım. Napıcaam ben?
Cevapla