Selam ✨ Küçükken sizi mutlu eden şeyler bugün de aynı şekilde mutlu ediyor mu? yoksa artık size sıradan mı geliyorlar.

Selam ✨ Küçükken sizi mutlu eden şeyler bugün de aynı şekilde mutlu ediyor mu? yoksa artık size sıradan mı geliyorlar.

Ben her zaman için her şeyden fazlasıyla mutlu olan bir insanım, ama kardeşim Ben şimdi genel olarak bakıyorum ki insanların birçoğu yaşadığı ortamdan özellikle de çocuklar ufacık şeylerden mutlu bile olmuyorlar aslında mutsuz bir nesile yetişiyor farkında bile değiller.
Biz önceden bize gelen küçük bir dondurma ile mutlu olurduk küçük bir hediye ile mutlu olurduk şimdi giderin her şey var ama gerçek mutluluğu hiçbir zaman bulamıyorlar
Evet ediyor, ben küçükken çizgi dizi izlemeyi severdim, hala izleyince mutlu olurum
Ecet ediyorlar..
Bir nevi çocukluğumu özlüyorum o şeyleri yaparken...
Bu arada fenomen olmuşsun Barış tebrik ederim 🙂🎉
Ben uzun süre sitede yoktum dün geldim Ksyi özlemedim ama burada özlediğim bazı şeyler vardı onlarda biri de senin sorularındı💙💙
*evet
Teşekkür ederim 🤗✨
Bende senin görüşleri özledim, zaten merak ediyordum sitede olmadığın için, hoş geldin diyim tekrar <3 <3
Rica ederim
Hoşbulduk 💙💙
Sadece biraz ara vermek istedim o kadar sıkımıştım siteden
Evet bazen iyi oluyor bir şeylere ara vermek ama sevindim 🤗🌺 iyi geceler
İyi geceler sanada barış 🌛💙
Evet ediyor. sadece bazı mutluluklarımın kaynağı tükendi..
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
13Cevap
Evet beni çocukken mutlu eden bir çok alışkanlığımı günüme taşıdım. Küçüklüğümden kalan alışkanlıklarım hala beni mutlu etmeye devam ediyor..
Evet jelibon ve patlayan şekerler hâlâ mutluluk sebebi skdjs😋
Afiyet olsun :P sdsdf
Teşekkür ederim ☺️🌸
Evet ediyor ama aynı sürede değil. Zaman farkı var arada. Çocukken yeni bir kıyafet, bir çikolata veya bayram harçlığı o gün veya diğer günler mutluluk verirdi. Şimdide aynı seyler mutlu ediyor, ama süresi anlık.
mahallede arkadaşlarımla 7 taş, yakar top, bayrak oyunu oynardık. Büyüdükten sonra oynamadım. hala sevip sevmediğimi bilmiyorum😅
Ben halı maçları yapardım kuzenlerle hala özlüyorum o günleri :D
Ben de çok özlüyorum o günleri. O heyecanı.. O adrenalini.. Hayat başka güzeldi o zamanlar. Kendimizi yıldız sanırdık sanki tüm gözler üstümüzdeydi biz oynarken😂Büyüdükçe tatı kaçtı maalesef
Ediyor. Bahceden koparilmis ve bana verilmis bir cicek bile beni asiri derecede mutlu ediyor. Mutluluk illa parayla olacak is degil
küçükken yaptığım çoğu şeyi yapmıyorum fakat yapınca çok mutlu olurum küçüklüğümü hatırlarım ( resim yapmayı severdim )
Evet yapınca ediyor ama yinede o cocukluktaki aşırı mutluluğa ulaşamıyorum hele şu an için keşke hep kücük kalsak en azından üzülmeyiz
Hayır mutlu etmiyor eskiden elimle tavşan yapıp oynamak ya da ayalarımı konuşturmak eğlenceli geliyordu artık gelmiyor
Birçok şey artık eskiden olduğu gibi mutlu etmiyor beni ama hâlâ iyi hissettiren şeyler de var, çizgi film izlemek gibi 😄
Kucukken topac oynamayi cok severdim.. hala cocuklarim ile oynariz.
Bazen evet , bazen hayır. Ama genel olarak mutlu olmaya, gülmeye çalışıyorum :D
Evet. Mesela denize girmek beni her zaman mutlu eder
Bir kısmı için evet özellikle hobiler ve bir kaç manevi durumlar
Küçükken beni tek mutlu eden şeyler eski izlediğim çizgi filmlerdi onlar geri gelemiyor artık 🙁
Ahh kesinlikle.. küçükken çok jelibon yerdim şuanda da jelibon yiyorum ve eski günleri yad ediyorum.
Maalesef etmiyor.. Eskiden güzeldi her şey..
Evet her yaşta her yaşı yaşamalı insan gibi şeyler geldi aklıma
Etmiyor
Etmiyor, artık tadı kaçtı bazı şeylerin
Hatırlamıyorum
Yavaşça etkisini kaybediyorlar.
Evet bi kac sey var mutlu olduğum..
hayır etmiyor.
Hayır bazıları artık anlamını yitirdi
Ediyor en ufak bir sürpriz bile😝
hayır tabikide etmiyor
Değişiyor
Evet.
etmiyor
Hayır
Evet ediyor
Hayirr
Etmiyor
Evet ediyor
Evet ediyor.
Hala mutlu ediyor
Hayır etmiyor
Evet 😃
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?