Egoist kendini beğenmiş kişilerle karşılaşınca tepkiniz ne oluyor?

Ben uzatmadan uzaklaşıyorum laf anlatmak yerine çünkü kendi benliklerinde yaptıkları her hareket normal sizinkiler anormal o yüzden uzaklaşmak en iyisi benim için 💅💅🥳

Egoist kendini beğenmiş kişilerle karşılaşınca tepkiniz ne oluyor?
Cevapla