Kendini beğenmiş, tavırlı, kendini üstün gören
Konuşurken bile her yerinden şer akan o kişi
Size nasıl hissettiriyor ve ona nasıl davranıyorsunuz?😂
Konuşurken bile her yerinden şer akan o kişi
Size nasıl hissettiriyor ve ona nasıl davranıyorsunuz?😂
Cevap
3Cevap
cevaplarını veriyorum direk
Sabrederim mümkün mertebe. Sonra saate bakıp gitme vakti gelecek mi diye düşünürüm.
Etkiye tepki yaparım genellikle. Ayna metodu gibi.
Ben bozuyorum ya öyle insanları jsj
Bu da kendini hep beğeniyor
hak veriyorum
Sinirli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tip insanlar bende önce hafif bir iticilik, sonra da merak uyandırıyor 😂 Öz güven mi, yoksa kompleksi mi şişirmiş diye içten içe analiz ediyorum. Genelde mesafeli, nazik ama soğuk davranıyorum. Tartışmaya girmem, egosunu besleyecek alan açmam 🙃 Mecbur değilsem yakın ilişki kurmam, enerjimi emmelerine izin vermem 😌