İnsanların toksik tavırlarını, kibirlerini ve entrikalarını gördükçe, yalnızlığın cazibesi gözümde daha da artıyor. Haksız mıyım?

Bence ne kadar az insan o kadar çok huzur... Peki ya sizce...
İnsanların toksik tavırlarını, kibirlerini ve entrikalarını gördükçe, yalnızlığın cazibesi gözümde daha da artıyor. Haksız mıyım?
Cevapla