Yaşıtlarımın 4. çocuğu oldu. Ben daha bekarım onlar mutlu ben niye mutsuzum?

Yaşıtlarımın 4. çocuğu oldu. Ben daha bekarım onlar mutlu ben niye mutsuzum?
Cevapla