Merhaba KScanlar, nasılsınız? Sıcaklar artıyor püff, üff modlarımız açıldı. Sıkıntıdan bir oraya bir buraya atıp duruyoruz kendimizi, abuk subuk şekillere girip koltuklara atıyoruz işte.
Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir demiş sokrates bilmek bitmez beyin çorba olur orası ayrı ama hayatın kendisi öğretmen zaten. Her zaman kurallar iyidir ama kimseye zararı olmadıkça çıkmakta güzeldir bazen
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende sıkıldım
Abi bende sıkılıyorum ne yapsak olmuyor ki
Para varsa canın sıkılmaz
Açtım 👍
Holgeldin tekrar o zaman
Hoşbuldumm uzun bir aradan sonra
Bu nasıl soru he kaldırılsın
Gayet güzel soru anlamsız sorulara inat
Sen hiç sıkıntıdan evde bir oraya bir buraya oturup kendini atıp durmadın galiba
Niye ben top muyum oraya buraya atlıyayım
Anlam bilgisi sayfa şurayı mı aç diyelim. Anlaman için.
ben sana Türkçeyi baştan öğretirim merak etme
Belli seninde canın sıkılıyor 🤪 soruya taktın
Öğretsene netlerim düşük 😂
Dırım dırım dırım fis
Bak sen imzamı da tanıyor
😂 😂 😂 İlk defa birisi bana taktı
🙄🙄taktı felan ne biçim bir konuşma şekli bu
Pardon hocam hani siz az önce ne dediniz
Türkçe'yi baştan öğretirim deyince hoca oluyorsunuz ya! Okulda ne derler hoca bana taktı o anlamda 😎
hocam derken, tam olarak neyin ihtisasını yüklemiş oluyoruz muhatabımıza?
Bilgelik yüklüyorum. Herkesten bir şeyler öğrenmek lazım şu hayatta.
Ne güzel konuştunuz siz öyle ihtisas filan
Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir demiş sokrates bilmek bitmez beyin çorba olur orası ayrı ama hayatın kendisi öğretmen zaten.
Her zaman kurallar iyidir ama kimseye zararı olmadıkça çıkmakta güzeldir bazen