Selam ✨ Bir arkadaşınıza önceden söz verseniz ama sonra bir tartışma yüzünden bir daha konuşmasanız, o arkadaşınıza verdiğiniz sözü yine de tutar mısınız içinizden gelmese bile. yoksa küsünce her şey biter mi

Selam ✨ Bir arkadaşınıza önceden söz verseniz ama sonra bir tartışma yüzünden bir daha konuşmasanız, o arkadaşınıza verdiğiniz sözü yine de tutar mısınız içinizden gelmese bile. yoksa küsünce her şey biter mi

Şöyle bir şey var 2010da ilk sınavları verdik ikimizde aynı kişiyi sevdik beni terketti sonra birlikte bir yere gittiler bana telefon açtı başımı omzuna koydum kızdın mı bu arada anneme bu kızla konuşmuyorken dedim bunları kızda şüphelendi dedi ki kızım sana nispet yapmış ben kızmadım dedim sonra çıldırdım sonra en büyük bela ben sevmiyordum o seviyordu arkadaşla çıktı sonra terketti imtihan oldu biz konuşmuyorduk kızın benzeriyle sınadı Allah bende haklı olarak delirdim yeter artık ya hıçkıra hıçkıra ağladım pişman değilim ama zor olan imtihandır
Küsmeyi sevmem ha diyelim küstüm. Söz vermişsem yaparım zira sözüm Küsmeden önceydi küstük diye sevmiyor değiliz .
🍬🍫
🌹🌹
söz bir insanın insanlığının en önemli verisidir, bunun için küsmek demeyelim de (küskünlük çok çocukça) kırgınlık gibi bir aralık olursa yine de sözünü yerine getirmeli ! Getirmez ise insani değerinden değer kaybeder.
Kesinlikle
Evet , son görevim olarak sözümü de yerine getiririm . En azından tekrar barışıcak olursak bile bir sebebimiz olsun. Küsdüğüm birisi de yok ama 😀
İşte yüzük kardeşliği :D
https://www.youtube.com/watch?v=XPY__uo2eKQ
Aynen öyle 😅
Cevap
10Cevap
Durup dururken birine küsmem. Küsecek raddeye geldiysem ortada tutulacak bir söz kalmamıştır.
Sözün içeriğine göre değişir, ama katiyen tutmaya çalışırım. Küsmek benim açımdan basit dargınlık sayıldığından dargınlığı çözüp öyle sözümü turarım, ama bu hayatımdan çıkardığım biriyse ve bir söz vermişsem sözün içeriğine bakarım, eğer onunla birlikte bir etkinlikse ben bulunmam yine bir şekilde sözümü yerine getirip hayatımdan bir daha görmemek üzere çıkartırım
Eğer küsmüşsek ciddi bişey olmuştur muhtemelen o yüzden sözü sırf yerine getirmek için yapmam istemeye istemeye yapmanın anlamı yok çünkü
Bence de haklısın :)
Verdiğim söze bağlı değişir durum. Küskünken de yapilabilecek bir şeyse sözümde dururum. Ama mesela birlikte pikniğe gidelim, söz sana yemek ısmarlıycam gibi bir söz ise küsken yapmam.
Ben genel olarak küsmeye karşıyım. Aradaki sorun çözülebilecek ise konuşur çözeriz, değilse iletişimi keseriz. Ama aramızın nasıl olduğundan bağımsız olarak bir söz verdiysem mutlaka yerine getiririm.
Evet, sözümü tutardım. Artık konuşmuyor olmamız söz vermiş olduğum gerçeğini değiştirmiyor sonuçta. Zaten geleceği bilemeyeceğim için çok büyük sözler vermemeye dikkat ediyorum.🙂
söz verdiysek tutmamız lazım barış dostum.. Bu devirde olmayan bir şey ama seni bir adım önde tutar...
Neye küstüm bu önemli.. basit birsye küsmem. ciddi bir şey olması lazım o zaman da söz de Uçar arkadaşlıkda
Evet ben sözümün eriyimdir her ne olursa olsun
Söz namustur biz de nasıl iş ve arkadaşlık başka ise söz de ilişki de başkadır. İstisnalar olabilir
Söz verdiğim şeyi yapar sonra yoluma giderim.
Sanki biter ya. hele bana yalan söylemiş beni kandırmışsa hiç şansı yok
Belkide o sözü tutmak istemediğim icin birşeyleri bahane edip küsmüşümdür🤷♀️
Selam. Sözümü tutarım tabiki. kisilik meselesi. aramız açıldığı için verdiğim söze ihanet edemem.
Söz verdiysem o an tutarım olasılık bı durumda olmadı ise tutamadımsa değmez diye düşünürüm ama içimde de sıkıntı olur
neden küstüğümüze bağlı eğer gerçekten beni çok üzmüşse kılımı bile kıpırdatmam
Tutarım. Önemli olan söz vermemdir. ~
Sözümü yerine getirirdim.
Neye küstüğüm bağlı yine de söylemem ya
Tutarım, benim için söz namustur.
Neye küstüğüme bağlı
Pek umurumda olmaz açıkcası
Ben yine de tutarım.
Ayrilma tartışma sekline bağlı
Tutarım
Hayır.
Tutardım.
Tabiki evet
Herdaim..
Hayır
Neden küstüğüme bağlı yoksa sözümü tutarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?