Kendimi diğer insanlardan zeka ve fiziksel olarak daha iyi görüyorum bu yüzden sinirliyim sizce neden?

Arkadaşlar insanlar eşit değil bazı insanlar zeki uzun güzel fizikli yaratılır bazıları hem beyinsel olarak hemde fiziksel olarak engelli olarak yaratılır benim felsefem bu hiçbir şey eşit değil bu dünyada mallesef sıkıntı şu ben 1.92-1.93 boyunda sarışın mavi gözlü ince kaslı Yunan heykeli gibi fiziği olan biriyim meslek lisesi mezunu oldum bu sene yaş 18 gerek lisede olsun gerek yolda bakışlar olsun benden seviye olarak daha alçakta olan insanlar hep bana kin nefret kusuyordu kız erkek farketmeksizin örnek çocuk 1.60-1.65 tipsiz ve keko diyelim direk beni hedef seçiyor bana mobbing yapıyorlardı sınıftada okuldada sırf onlardan üstün özelliklerim olduğu için bende sanaldan bunları fake hesapla tehdit edip TC lerini yaydım sonra sesleri kesildi peki dürüst olun sizce benle derdleri tam olarak neydi?

Kendimi diğer insanlardan zeka ve fiziksel olarak daha iyi görüyorum bu yüzden sinirliyim sizce neden?
Cevapla