Bu kadar doğal olmayaydı eyiydi 🥴
Huylandım yeaaa 😵💫
Tanıştırayım İdris 😂🐸
Huylandım yeaaa 😵💫
Tanıştırayım İdris 😂🐸


Ben zaten doğanın içinde yaşıyorum. Sokakta bir sürü köpek, işyerinde bir sürü maymun, çarşıda bir sürü şebek. Hiçbiri de evlat olsa sevilmez ama içinde yaşadıkça kanıksıyorsun bir şeyleri.
Merhaba İdris.. seni ilk gördüğüm de Rabbim ne guzel yaratıyorsun kurbağanı bile şahane yaratmışsın dedim... doğayı seviyorum.. böyle kurbağalar gorecegimi bilsem çıkar yürürüm dağ bayır 😂
Cevap
22Cevap
Doğada yaşıyorum zaten 😃 ama pek karışmıyorum şu sıralar
İdris bey öpücük bekliyor gibi 😀
Doğayı seviyorum 🫶🏼 o yüzden şehri terk ettim ve çok şükür doğada huzur içinde yaşıyorum👍🏻
Ne biliyim bende o içindeki umudu kaybetmediğini düşünerek espiri amaçlı bir paylaşımda bulunmuştum, 🐸
Tabi senin kararın ama hayata küsmek iyi değil.
👍🏻
Doğal ortamda güzel bir ev hayalim var zaten ben çok rahat yaşarım. İdrisi sevmeyenler de vardır ama 😂
Doğayı seviyorum ama böceklerden korkuyorum ya😅
Valla ben bi kamp yapsam telefonu evde bıraksam iyileşirim belki de. Yoruldum kavga etmekten hayatla.
Doğayı ve doğallığı her daim sevmişim ve seviyorumda
Seviyorum ama sanırım yaşayamam korkarım böceklerden falan
Biz de hayvan olduğumuz için severiz doğayı tabii
ben hiç bir börtü böcek haşereden korkmam ama doğada yaşamak beni ürkütürdü çünkü yılan ayı mayı yabani domuz vs gelirse ölürüm korkudan 😀
Amann iki ayaklı ayucuklar hee yerde 😂😂🤭
Seviyorum ama evden dışarı çıkamıyorum hiç doğaya gidemiyorum ki
Severim de senin de dediğin gibi biraz abartıymış İdris 😂
Doğayla iç içe olmayı severim bana huzur veriyor
Harry poter dünyası gibi bizim site 😂bi kurbağa eksik 😀
Evet hatta insanlardan kaçıp doğada saklanasım geliyor ~ 𝓜
Uzun süreli değil ama bir süre yaşamak güzel..
Doğa benim her şeyim ya 💚 kurbağaları yakalayıp eve getiriyorum ama annem beslememe izin vermiyo neyse ki kertenkele seviyo
Seviyorum ama tek başıma yaşayamam
Evet ama tek zor
Doğa benim için her şey demek
hayir yasayamam
Acaba derisi nasıldır, dokunmak isterdim.
Evet seviyorum. Doğa yeşillik toprak
Ay yok ben yapamam uzaktan daha iyi 😂
Yok ya börtü böcek 🦟 yılan 🐍 bana göre değil
Denizli yerler candır
Sen de dogaya ait olduguna göre , seninle yasabilirim. Bir saatligine.
Doğayı seviyorum ama böceklerden ve yışanlardan korktuğum için yaşayamam
100de 100yaşarım ، doğa sesi kadar huzurlu bir ses yok ، korna yok gürültü yok oksijen çok
Seviyorum tabii ki ama belli bir sınıra kadar😂
Öpüp prense dönüşmesini beklerim yolla😂
doğayı severim ama yaşayamam
İşim gereği hep dogadayim peyzaj mimariyim
İdrisin acelesi var gibi
Evet seviyorum
Beceremedim cok sıkıcı oluyor
seviyoruum
Yaşayamam
İdris ne ya xjkdjd
full paket hayır
Doga aşktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?