Gelişim yoksa değişim olmaz, değişim yok ise hayat olmaz diyenlerdenim..

Gelişim yoksa değişim olmaz, değişim yok ise hayat olmaz diyenlerdenim..

Fazlasıyla gelişime açık biriyim. Şayet öyle olmasaydım 5 gün önceki canlı yayında Trtspor spikeri Erdoğan Arıkan hoca ses tonun güzel ve ilerlemenin sonucunu alman mutluluk verici demezdi.
Gelişime ve ilerlemeye devam, sonucunda başarı kaçınılmazdir. 👍 Çok iyi bir yol kat etmene sevindim
Teşekkür ederim 😊Spikerliğe döneceğim günlerde gelecek inşallah
İnşallah 👏😊
Gelişime açık biriyim ama şöyle de bir şey var. Tıkır tıkır işleyen sorumsuz bir şeyi de bozmak istemem
Her şey değil tabikide bro doğru diyorsun, zaten insan o farkları zaman ile anlamaya başlıyor.
İşte onu kavrayınca ‘ tamam budur ‘ diyor bro
Cevap
3Cevap
Değişimi sevmiyorum :D hatta eskileri özlüyorum. Bir düzeni oturtunca karışsın istemiyorum.
Evet ben değişime açık birisiyim her zaman
Yeniliğe açık, bilgiye aç, değişikliğe hazır biriyim
Çok güçlü bir ifade oldu👍 bencede insan hep böyle olmalı.
Neyin, ne zaman, nasıl ve nerde değiştiği önemli benim için..
Her zaman aynı tadı vermiyor zira..
Degişimlere açık
sürekliliğim var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar