
şu an fena halde uyku bastırdı. Jsj
Akşam olur mu ki bugün 🙄

şu an fena halde uyku bastırdı. Jsj
Akşam olur mu ki bugün 🙄
Geçen gün toplantıda bir uyku bastırdı anlatamam. Toplantı zaten sıkıcıydı, gece bir iki saat uyumuştum. Uyumamak icin direndim, kağıda bir şeyler yazıp çizdim, telefona baktım, yanımdakine alaaksiz sorular sordum konuyla alakalı. Bir şekilde direniyoruz.
23 yaşındayım hayatımda sadece bir kez gece olmadan ve evim dışında bir yerde uykum geldi ve uyudum onda da okuldaydım hem çalışıp hem okuduğum için öyle olmuştu onun harici sadece geceleri uyuyan gündüz asla uyuyamayan ve uykusu gelmeyen biriyim
Şair burada 23 yıllık hayatımda diye konuya girmek istemiş jsjj
Hava almaya çıkarım, yüzümü yıkarım, telefonla konuşurum, müzik açarım.. uykumun gitmesi için bir şeyler yaparım, gitmeli o uyku 😀
Farzı misal çöldesin ve su yok. Şebeke çekmiyor şarjın bip bip ediyor jsj
Hjxj çöle niye düştüm acaba
Maksat seni zorlu eğitime tabii tutmak jsj
Bu şartlar altında uykunu kaçır hadi js
Djhghj ne zorumuz varsa neyse
bağır , çağır şarkı söylerimm o zamann ajhgj
Ben uyumuyorum kimse uyumasın diyor resmen hsj
Teşekkürlerrrrr 😀
5dk kestiririm, açılır.
Neyi kestirirsin 😐
İyi uykular. Uyumaya devam et sen
Bugün bir yastık ve iki yatağın hayalini kurdum bütün gün hshsj
youtube.com/shorts/ZoCGc6BFGY0?feature=share3
Yaşar bey bu terslikte bir iş var😂
Hshshh iki yatak daha iyi olur. Döne döne uyurum miss jsj
😅😅 eic seçtiğim görüşleri mi beğeneyim 🙄
Çok çok zor jsj
Cevap
5Cevap
Ben uyumam hiç bir şekilde zaten gün içinde uyursam gece ölsem de uykum gelmiyor bu yüzden de şarkı dinlerim su içerim kahve içerim ama uyumam
Bulunduğum ortamdan kalkıp bir hava alırım.. Sonra elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalışırım.. Hala devam ediyorsa kahve iyi gelir diye düşünüyorum..
Halen devam ediyor birisi üstüme yastık atsın 🙄
Arkadaşlarına söyle denesin belki uykun açılır..
Hıhım olur
Uyuma imkanım varsa uyurum yoksa elimi yüzümü yıkarım ve sade kahve soda ikilisi icerim biraz kendime gelirim
Yaptım geçmedi 🙄
Tek care 😴🥱
Elimize geçmiyor 😂
Senin gibi rapor alıp firar etmiyoruz jsj
Sus sus 🥺 gecen 1 hafta rapor aldım hala hastayım rapor alsam yatış yaparımda artık utanıyorum 🥺
Ben olsam sen istemeden rapor verirdim sana 🙄
Ben vermesem o alacak derdim 🙄
@GOKHANoturumactı duy duy ben söylemeden rapor verin bana 🥺 hastayım hala iyileşemedim 🥺🥺
Maidetta karıştırdın ortalığı hadi bakalım ahah
Üzgünüm ben raporlu oldugum için o işlere bir miktar bakmayacam 😂
İzin dersen hallederim ama rapor ben yazamam doktor amca halletsin o işi. Ben sisteme işletirim 😂
Raporlu çalışan oldun nerdeyse sen 😂😂 doktor amcaya yazdırcam ama üst üste rapor göze battım artık 🥺
Olanı duymuşsundur yine gidiyorum fabrıkaya 😔 😡
Yüzümü soğuk suyla yıkarım bir dışarı çıkarım içime temiz havayı çekerim bir süre idare eder beni..
Çok çok uykum gelirse yapacağım bir şey yok sızıp kalıyorum
Ne yapıp Edip eve gitmeye çalışırım uykuya hiç karşı Koyamam 😂
Kahve içelim derim 🥴
Bu cümleyi tekliften sayarım jsj
Hep bi yokuş hsj
Yani Bilmiyorum
Akşamı bekler öyle uyurum
Gözlerimi dinlendiririm
Evden baska bi yerde uyuyamıyorum ben ya
Sal uyu gitsin bea ne olacak sanki
Dinç durmaya çalışıyorum
Eve giderim ailemden biriyse uyurum
Uyurum.
Bastırırım
Kahve içerim
uyurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?